Wednesday 2 December 2015

PAKEJ INDIA 2016-8H7M- PAKEJ INCREDIBLE MUSIM SEJUK KE 4 WILAYAH/NEGERI DI INDIA UTARA

Assalamua'laikum dan Selamat Malam

Aku melalui Akupunyatravel melancarkan pakej terbaru ke India Utara dimana tiada pakej seumpamanya ditawarkan oleh mana-mana pengelola pelancongan Muslim dari Malaysia.


Pakej akupunyatravel menawarkan tempat pelancongan ke empat buah negeri di sebelah utara India dengan cuaca yang berbeza dalam seminggu. Anda akan merasai perubahan cuaca sejuk beku di Himachal Pradesh -Manali dan panas padang pasir di Rajasthan-Jaipur.

Anda juga akan dapat menikmati percutian di pergunungan dengan menikmati keindahan lembah pergunungannya, air terjun dan sungainya yang cantik serta bermain salji samada ice skating, ski dan lain-lain. Kos bermain ski di India Utara merupakan antara yang termurah di dunia. Kawasan pergunungan ini juga merupakan antara tempat-tempat penggambaran filem-filem hindi dibuat. Rasai pengalaman berada di tempat di mana aktor-aktor dan aktress hindustan melakukan penggambaran filem-filem mereka di kawasan pergunungan.  

Selepas anda turun dari pergunungan pula, anda akan dibawa ke istana dan kubu pertahanan di bukit padang pasir dan juga istana yang terletak di tengah tasik di Jaipur. Sungguh cantik dan gah kerajaan-kerajaan silam dalam memerintah India. Seterusnya ke kota keabadian cinta Maharaja Shah Jahan dan Begum Mumtaz Mahal di Taj Mahal, Agra serta melawat istana dan kubu pertahanan kerajaan empayar Mongul di Agra Fort.

Banyak kota-kota peninggalan daripada kerajaan Mongul akan dapat anda saksikan dihadapan mata anda.

Akhir sekali, Nikmati keseronokan membeli belah di bazar terbesar dan tertua di New Delhi iaitu Chandni Chowk di Old Delhi dimana ianya terbina sejak 500 tahun dahulu ketika Empayar Mongul mengambil alih Delhi daripada kerajaan kesultanan sebelumnya. Kawasan yang amat luas untuk anda selusuri dengan memilih barang cenderahati serta lain-lain barangan yang dijual disini dengan harga yang berpatutan. 

Tawaran ini dibuka sehingga 15 Disember 2015

Hubungi kami di talian
012-972 8224 atau
013 - 253 2778 atau 
email : admin@akupunyatravel.com


******************************************************

Jika anda merancang untuk melancong ke India Utara secara berkumpulan dan memerlukan tour guide untuk menguruskan segala perjalanan anda dengan sempurna mengikut kesesuaian masa percutian anda, jangan segan silu, jangan malu, terus hubungi aku di talian 012-972 8224 atau email di admin@akupunyatravel.com atau di personal email akuseorangpengembara@gmail.com.

Beberapa cara yang anda boleh hubungi aku untuk melengkapkan rancangan percutian anda ke India Utara:-
1. Anda boleh beli tiket penerbangan pergi/balik KL-Delhi-KL sendiri. Kemudian hubungi aku untuk urusan selanjutnya untuk itinerary perjalanan, penginapan dan pembimbing perjalanan anda di sana bersesuaian dengan bilangan hari dan musim yang anda pilih.
2. Anda hubungi aku dan nyatakan tarikh perjalanan anda, seterusnya aku akan menguruskan segala-galanya yang berkaitan dengan percutian anda ke India Utara. So simple.

Sekian, Wassalam

7 comments: